21 Ιαν 2014

Επιστροφές.... Καταστροφές...


"Ο Κράχτης" επέστρεψε...και ευτυχώς δηλαδή γιατί μου δίνεται επιτέλους το βήμα να εκφράσω την απογοήτευση και την πίκρα που αισθάνθηκα όταν έμαθα από τα κανάλια ότι ο Χριστόδουλος Ξηρός έκανε πρωτοχρονιάτικο ρεβεγιόν και εγώ το έχασα, και έτρεχα όλο το βράδυ, όπως κάθε χρόνο, από μπουζουξίδικο σε μπουζουξίδικο...
Να μου πεις βέβαια δεν πρέπει να έλεγε και πολλά το παρτάκι αφού και ο ίδιος ο Ξηρός την έκανε και από την πίσω πόρτα μάλιστα.... Πάντως μπράβο στους υπαλλήλους της φυλακής που σέβονται τις επιθυμίες των κρατουμένων... Εδώ στην τουαλέτα ζητούσα να πάω στα σχολικά μου χρόνια και έπρεπε να δείξω μεγάλη απόγνωση για να πάρω την άδεια... 

Αυτό που μου κάνει εντύπωση παρόλα αυτά είναι πως γίνεται κάθε φορά που πρόκειται να έρθουν αυτοί οι καλοί άνθρωποι που προσπαθούν να σώσουν την χώρα για διαπραγματεύσεις, προκύπτουν άλλα θέματα που κεντρίζουν το ενδιαφέρον των ΜΜΕ, όπως δολοφονίες, απαγωγές παιδιών, δολοφονίες και πάλι, απαγωγές και πάλι αλλά επιχειρηματιών αυτή την φορά... και αφού μπουχτίσαμε από αυτά άρχισαν οι κοπάνες...εδώ ο Λιάπης, εκεί ο Λιάπης, που είναι ο Λιάπης; υπουργούς, βουλευτές κτλ κτλ πρώην και νυν να καλούνται για να απολογηθούν για φοροδιαφυγές και άλλα τέτοια ωραία πράγματα...

Τώρα μεταξύ τρομοκρατών, κλεφτών και διαπραγματεύσεων έχουμε και την πάντα μέσα στην επικαιρότητα εκκλησιαστική κοινωνία που έχει βρει λύση για όλα τα προβλήματα τούτης δα της χώρας και το μόνο που της έχει μείνει να διευθετήσει για να αγγίξουμε την τελειότητα και να φτάσουμε ένα βήμα πιο κοντά στον παράδεισο είναι αν ο Τσίπρας είναι άθεος και ο αφανισμός των ομοφυλόφιλων....

Και έρχομαι και εγώ ο αγανακτισμένος και απορώ και αναρωτιέμαι ποια η διαφορά ενός ακροδεξιού κόμματος και του εκκλησιαστικού λόμπι, όταν και οι δύο δεν αποδέχονται τη διαφορετικότητα του άλλου;

Εμένα πάντως δεν θα με αφανίσουν γιατί "Κράζω... άρα υπάρχω..."